از همه جا... نمی خواهم قلمم در بند محدودیت ها باشد
از همه جا... نمی خواهم قلمم در بند محدودیت ها باشد

از همه جا... نمی خواهم قلمم در بند محدودیت ها باشد

ماحصل تراوشات ذهن یک نفر آدم!

سرآغاز کلام

زندگی هر فرد متشکل از اتفاقاتیست که نسبت به آن واکنش می دهد، رویدادهایی که از منظرهای گوناگون می شود به آن پرداخت. از دگرگونی های جاری یک ملت و یک کشور تا رویش یگ گل! اینجا محلیست برای ثبت انگاره های ذهنی من. رستن گاهیست که در آن از هر آنچه میتوانم و نیاز به نوشتن دارد بنویسم. و من بعد از سالها تصمیم گرفته ام عقاید، نظرات و احساساتم را در حد امکان نشر مجازی کنم. امیدوارم فرصتی باشد تا خودم را دریابم.

قول می دهم هر آنچه می نویسم ته مایه آن، جز به صداقت و شرافت نباشد.

به امید حق

نظرات 3 + ارسال نظر
mina پنج‌شنبه 20 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 02:31 ب.ظ

اگر مسیر زیباست، ابتدا یقین پیدا کن که به کجا می رود؛
اما اگر مقصد زیباست، به مسیر توجهی نکن، به راهت ادامه بده...

امین شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:56 ق.ظ

وقتی سکوت خدا را در برابر عبادتت دیدی،

نگو خدا با من قهر است.

او به تمام کائنات فرمان سکوت داده،

تا حرف دل تو را بشنود.

پس حـــرف دلـت را بگــــو....

بولوت جمعه 15 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 09:48 ب.ظ

یاز داداش . اورک سوزون یاز قیپجینما قوی آنلامازلار آنلماسین سن یاز !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد